Najčastejšie otázky

faq
UŽITOČNÉ INFORMÁCIE

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Áno. Nákup je možné vykonať aj bez registrácie. Pokiaľ to budete chcieť zmeniť, po dokončení objednávky môže byť Váš účet zmenený z hosťa na zákazníka.
Môžete si vybrať z týchto spôsobov platby:
- v hotovosti na dobierku v mieste určenom kupujúcim v objednávke
- platba BLIK
- bezhotovostne platobnou kartou
- elektronickým bankovým prevodom prostredníctvom platobného systému imoje, ktorý prevádzkuje ING Bank Śląski S.A. so sídlom v Katoviciach
Na odoslanie zásielok využívame služby kuriérskych spoločností (DHL, DPD, Geis, Raben). Výber kuriérskej spoločnosti, ktorou odosielame objednaný tovar, závisí od veľkosti a hmotnosti balíka.
Faktúra je tvorená v našom systéme automaticky a odoslaná na Vami podanú emailovú adresu v objednávke.
Pokiaľ zistíte, že balík je poškodený, je potrebné vyplniť formulár hlásenia škody za prítomnosti kuriéra a následne vyplniť náš reklamačný formulár.
Kontaktovať nás môžete na našej infolinke od pondelka do piatku v hodinách 08:00-16:00. Môžete nám tiež napísať na e-mailovú adresu info@majowo.sk Na Vaše otázky odpovieme čo najrýchlejšie.
Dajte nám vedieť, o aký produkt máte záujem - oznámime Vám termín naskladnenia. Odporúčame tiež zaznačiť políčko pri produkte "informovať o dostupnosti" a systém Vás automaticky poinformuje v momente, keď tovar naskladníme.
Nie, osobný odber tovaru žiaľ nie je možný.
ZÁKAZNÍK/HOSŤ

ÚČET MAJOWO.SK

Na našej internetovej stránke majowo.sk je v pravom hornom rohu tlačidlo "Môj účet", ktoré Vás presmeruje na prihlásenie do Vášho účtu.
Po prihlásení získate prístup k histórii objednávok a priebehu realizovaných objednávok. Vo svojom účte nájdete podrobnosti o objednávke, všetky potrebné dokumenty k objednávke a informácie o stave objednávky. Prostredníctvom svojho účtu môžete tiež jednoduchým spôsobom vrátiť tovar. Našim registrovaným zákazníkom taktiež ponúkame zľavové kupóny, ktoré sú k dispozícii iba verným členom.
NÁKUP

OBEDNÁVKA - INFORMÁCIE

Áno. Pokiaľ nechcete alebo Vám nejde vytvoriť objednávka cez náš internetový obchod, náš konzultant na infolinke je samozrejme pripravený Vám pomôcť a objednávku vytvorí za Vás.
Pokiaľ dostanete informáciu, že nastala chyba v prevode, kontaktujte nás. Skontrolujeme platbu a poinformujeme Vás o ďalšom postupe.
O odoslaní zásielky Vás informujeme e-mailom, v ktorom uvedieme číslo zásielky a odkaz na sledovanie zásielky.
To záleží od kuriérskej spoločnosti. Túto informáciu Vám môže poskytnúť kuriérska služba, ktorá Vás bude informovať o doručení zásielky. Pri výbere spôsobu platby na dobierku Vám odporúčame mať pripravenú hotovosť.
Áno, dopíšte to prosím do komentára v objednávke.
MOJE PRÁVA

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU

O chybe produktu nás môžete informovať e-mailom. V každom prípade je potrebné vyplniť reklamačný formulár, čo urýchli reklamačný proces.
V prípade vady produktu môžete žiadať výmenu produktu na nový, opravu produktu, zľavu alebo pri fatálnych vadách máte právo na odstúpenie od zmluvy.
V prípade fyzickej osoby je záruka na produkt 2 roky od momentu doručenia. V prípade právnickej osoby je záruka na tovar 1 rok.
Po vyplnení reklamačného formulára Vám na podanú e-mailovú adresu vo formulári pošleme potvrdenie o prijatí reklamácie do nášho systému s ref. číslom a odkazom na sledovanie stavu reklamácie. Reklamačné oddelenie posúdi opodstatnenosť reklamácie a odpovie najneskôr do 14 pracovných dní.
Áno. Reklamačné oddelenie overí poškodený produkt a jedným z rozhodnutí môže byť aj zamietnutie reklamácie. Stáva sa to však iba zriedkakedy.
Do políčka pre výber produktu zadajte názov v súlade s názvom produktu na faktúre.